مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-26اقتصادي

قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی منعقد شد 


معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی، منعقد و مطالعات ذیل پنج سرفصل کلی انجام شده و در مرحله بررسی نهایی و تصویب در کارگروه تخصصی قرار دارد.

- معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی، منعقد و مطالعات ذیل پنج سرفصل کلی انجام شده و در مرحله بررسی نهایی و تصویب در کارگروه تخصصی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار افندی زاده اظهار کرد: با استفاده از توان متخصصان و به منظور توسعه شبکه راه آهن کشور، قرارداد طراحی شبکه بهینه آتی حمل ونقل ریلی در افق سال 1414 در قالب فاز دوم طرح جامع حمل ونقل کشور ذیل پنج سرفصل کلی و با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مرحله بررسی نهایی و تصویب در کارگروه تخصصی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه حمل ونقل ریلی در اسناد بالادستی کشور از جمله سیاست های کلی بخش حمل ونقل ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین برنامه های پنج ساله توسعه کشور به تشریح وضعیت طراحی شبکه بهینه ریلی در طرح جامع حمل ونقل کشور پرداخت.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بند اول سیاست های کلی بخش حمل ونقل که در سال 1379 توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: ایجاد نظام جامع حمل ونقل و تنظیم سهم هریک از زیربخش های آن با اولویت دادن به حمل ونقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی منعقد شد 

قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی منعقد شد